Alleen vandaag nog:
15% korting op alles

Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven Logo v1

Vrouwen T-shirt

Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven Logo v1
Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven Logo v1
Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven Logo v1
Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven Logo v1

Design aanpassen en tekst toevoegen

Voeg hier een tekst toe en pas de positie en de grootte van het design aan.

Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven Logo v1

Vrouwen T-shirt

23,49 €
Incl. btw (EU), excl. bezorgkosten
Valt klein uit

 Vrouwen T-shirt op voorraad. We bedrukken het product voor je na de bestelling.

Levering: 7/05/2024 - 10/05/2024 (Standaard)
Nauwsluitend T-shirt voor vrouwen, 100% katoen (grijs gemêleerd: 85% katoen, 15% viscose), merk: Gildan

17 producten met dit design

Meer producten

Productdetails

Onze klassieker onder de T-shirts: De losse en lichtjes figuurlijke snit maakt dit shirt de utra comfortabele metgezel in je vrije tijd. Een solide combinatie van duurzaamheid en zachte kwaliteit.
  • hoogwaardige afwerking: dubbele naden bij de zomen
  • recht model
  • zachte stofkwaliteit: 153 g/m² (wit: 144 g/m²)
  • materiaal: 100% katoen (grijs gemêleerd: 90 % katoen, 10% polyester)

De volgende afmetingen zijn gemeten op een plat liggend product.

Maat
A (cm)
B (cm)
C (cm)

Tip: vergelijk lengte en breedte met een beschikbaar kledingstuk.

Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven Logo v1

Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven Logo v1

GCOMS is de wereldwijde campagne voor militaire uitgaven. Het belangrijkste doel is om het bewustzijn te vergroten en het discours over militaire uitgaven te veranderen als een middel om de militaire uitgaven wereldwijd aanzienlijk te verminderen