Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven - Logo grijs

Mannen slim fit T-shirt

Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven - Logo grijs
Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven - Logo grijs
Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven - Logo grijs
Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven - Logo grijs

Design aanpassen en tekst toevoegen

Voeg hier een tekst toe en pas de positie en de grootte van het design aan.

Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven - Logo grijs

Mannen slim fit T-shirt

22,99 €
Incl. btw (EU), excl. bezorgkosten
Valt klein uit

 Mannen slim fit T-shirt op voorraad. We bedrukken het product voor je na de bestelling.

Levering: 10/05/2024 - 13/05/2024 (Standaard)
Figuuraccentuerend T-shirt voor mannen. 100% katoen (behalve grijs gemêleerd: 85% katoen, 15% viscose). Merk: Stedman

23 producten met dit design

Meer producten

Productdetails

Soepel en slank: dit T-shirt met smal silhouet en sportieve pasvorm omsluit het lichaam zonder aan comfort en bewegingsvrijheid in te leveren.
  • nauwsluitend model
  • strakke korte mouwen
  • elastische, fijn geweven stof: 160 g/m²
  • materiaal: 100% katoen (behalve grijs gemêleerd: 85% katoen, 15% viscose)

De volgende afmetingen zijn gemeten op een plat liggend product.

Maat
A (cm)
B (cm)
C (cm)

Tip: vergelijk lengte en breedte met een beschikbaar kledingstuk.

Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven - Logo grijs

Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven - Logo grijs

GCOMS is de wereldwijde campagne voor militaire uitgaven. Het belangrijkste doel is om het bewustzijn te vergroten en het discours over militaire uitgaven te veranderen als een middel om de militaire uitgaven wereldwijd aanzienlijk te verminderen