Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven - Logo grijs
Uniseks hoodie
39,99 €
Incl. btw (EU), excl. bezorgkosten
Kleur: beige
Valt normaal uit
Uniseks hoodie op voorraad. We bedrukken het product voor je na de bestelling.
Levering: 7/05/2024 - 10/05/2024 (Standaard)
Klassieke hoodie voor iedereen (uniseks). 80% katoen, 20% polyester; (antraciet: 52% katoen, 48% polyester; grijs gemêleerd: 75% katoen, 25% polyester). Merk: AWDis
Meer producten
Productdetails
Comfortabel, warm en heel behaaglijk: deze hoodie is een echte feel good basic die in iedere goed uitgeruste dames- of herenklerenkast een plaatsje zou moeten hebben.
- unisex model: voor mannen nauwsluitend, voor vrouwen wijd (in geval van twijfel een maatje groter of kleiner bestellen)
- capuchon met tunnel en koord
- opgenaaide kangoeroezakken voor
- aangenaam gladde, stevige stofkwaliteit (280 g/m²) en zachte, opgeruwde binnenkant
- Materiaal: 80 % katoen, 20 % polyester (antraciet: 52% katoen, 48% polyester; grijs gemêleerd: 75% katoen, 25% polyester)
- De producent biedt alleen de volgende kleuren aan: In de maten 3XL en 4XL: zwart, navy, lichtgrijs gemêleerd
- Merk: AWDis
De volgende afmetingen zijn gemeten op een plat liggend product.
Maat
A (cm)
B (cm)
C (cm)
67,0
51,0
59,0
70,0
56,0
60,5
73,0
61,0
62,0
76,0
65,0
63,5
79,0
69,0
65,0
82,0
73,0
66,5
86,0
78,0
68,5
Tip: vergelijk lengte en breedte met een beschikbaar kledingstuk.
Wereldwijde campagne voor militaire uitgaven - Logo grijs
GCOMS is de wereldwijde campagne voor militaire uitgaven. Het belangrijkste doel is om het bewustzijn te vergroten en het discours over militaire uitgaven te veranderen als een middel om de militaire uitgaven wereldwijd aanzienlijk te verminderen